דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


KMS lighthouse מקבוצת אמן נכנסה לרשימת Cool Vendors in CRM Customer Service 2014 על פי חברת המחקר גרטנר 

מאת    [ 27/04/2014 ]

מילים במאמר: 401   [ נצפה 1549 פעמים ]

חברת המחקר הבינלאומית Gartner ציינה את KMS lighthouse, ספקית הדור הבא של פתרונות ניהול ברשימת Cool Vendors in CRM Customer Service לשנת 2014 שפרסמה לאחרונה. רשימת ה-Cool Vendors in CRM Customer Services כוללת חברות המספקות למחלקות IT ושירות לקוחות גישה, כלים וטכנולוגיות חדשניות ליצירת חוויות שירות לקוח חיוביות.

 

על פי גרטנר, עם הצמיחה והפיזור המהירים של המידע בשלל ערוצים ומחלקות, כמו גם בין לקוחות וארגונים, תחום ניהול הידע (KM) בארגונים הפך היום לקריטי יותר מתמיד. ניהול הידע משפיע על עלויות השירות, על שביעות רצון הלקוחות ועל היכולת להרחיב שיווק של מוצרים ושירותים. על פי לקוחות KMS lighthouse, פתרונות החברה מצליחים לספק תשובות במעל ל-80% מהמקרים, תוך פחות מחמש שניות. הלקוחות מציינים גם את תבניות הידע החזקות הזמינות ליצירת תוכן ותשובות.

 

בין החברות ברשימת ה-Cool Vendors in CRM Customer Services לשנת 2014 של גרטנר, ניתן למצוא גם את החברות Buttle Information Services, Eudata, FacilityLive ו- Personetics.

 

לקוחות מסויימים מחפשים ספק בודד אשר יוכל לספק להם יכולות של מרכז מלא להתקשרות עם לקוחות, בעוד אחרים משקיעים בפתרונות נקודתיים אשר משלימים את יישומי ה-CRM שכבר קיימים בארגון. במיוחד לאור זאת, KMS lighthouse מספקת מידע מחושב ופרואקטיבי לשיפור הטיפול בלקוח תוך שהיא מאפשרת לנציג טירון לפעול באופן מהיר יותר ומדויק יותר. כך, KMS lighthouse מאפשרת לכל מנהל מחלקת תמיכת לקוחות או IT המקווה לשפר את שביעות רצון הלקוחות, לקצר את זמני ההכשרה עבור סוכנים ולצמצם עלויות תמיכה בלקוחות על ידי הענקת ידע טוב יותר.

 

על פי שחר בן עמי, מנכ"ל KMS lighthouse: "זכינו להיות אחת מחמש חברות בלבד שנכללו בדו"ח Cool Vendors של גרטנר בתחום ה-CRM. אנחנו ממשיכים לספק את מה שאנחנו מאמינים שהוא המרכיב הקריטי ביותר של חווית לקוח מעולה ואנחנו עושים את זה מהר. מהר מאוד!".

 

אודות חברת KMS lighthouse:

חברת KMS lighthouse, מקבוצת אמן, מספקת את פתרון ניהול הידע הרב ערוצי Lighthouse, עבור מרכזי שירות ו-Call Centers. פתרון Lighthouse כולל יכולות להקמת מאגר ידע ארגוני בצורה נוחה, מהירה ופשוטה ומאפשר קיצור באופן משמעותי של זמן ההגעה למידע תוך כדי אינטראקציה עם הלקוח וכן שיפור משמעותי של אפקטיביות השירות והתמיכה בכלל הערוצים. מטרת Lighthouse KMS היא לספק את פיסת המידע הנדרשת לתהליך השירות או המכירה בתוך 5 שניות. המערכת כוללת יכולות חיפוש סמנטי בשפה טבעית וטכנולוגיה ייחודית להצגה והבניית תוכן, המאפשרים לקבל תשובות מדויקות לשאילתות בשניות בודדות.

פלטפורמת Lighthouse של החברה נחשבת ייחודית ולאחרונה מצליחה החברה לזכות בחוזים גדולים בעולם ולנצח בתחרות חברות כמו Oracle, Moxies וקאנה.




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב